Saturday, May 21, 2016

Alhamdulillah

Assalamualaikum.

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancarnya and aku tak sangka aku dah selesai my final year project presentation. and the big things yang aku tak sangka yang aku dah nak habis belajar. 3 tahun tapi seriously kejap gila. biasa la dah nak habis rasa la kejap. sebelum ni sibuk tak sabar nak habis. hahaha

actually last paper aku 15/6 see lagi beberapa hari je lagi. aku banyak lagi keje tak siap tapi menggatal nak update blog. ye la last post bila ntah, busy sangat sampai nak tengok pun tak sempat, lagi kan nak mengarang ayat. hahaha 

aku just nak update yang aku dah habis present. tu je. hahaha and my fyp aku buat website. at the first, aku tak sedar pun aku budak IT. aku ingat aku budak business (bukan aku je fikir macam tu, all my members macam tu tau). tapi actually kami belajar seimbang, business and IT. so bole buat dua2. gituu. 

Doakan Ummi sentiasa dipermudahkan segala urusan and berjaya dunia dan akhirat. :)

nah kita share satu gambar....




3 comments:

  1. Alhamdulillah, semoga sukses selalu, dan rahmat Allah senantiasa bersama Kakak. Aamiin.

    Salam hangat dari sahabat Indonesia :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah dik... semoga masa depan awak sentiasa cerah :)

    ReplyDelete
  3. ayo buruan coba klik DISINI banyak yang menarik loh

    ReplyDelete